Tunnista hyvä Katana
Yksityiskohtainen tutkimus japanilaisten miekkojen on vaikea prosessi ja tiempo.Hay vievä prosessi tutkia terä japanilainen miekka ja sitä käytetään käytännössä Kantei NYUSATU. Vuonna Kantei istunnoissa esitellään osallistuja arkin rekisteröintimaksun, joka voi olla Nakago kansi ja hänen täytyy arvata nimi seppä. Menettely Kantei on seuraava:
Sugata ensimmäisen tai muoto terä on tutkittava. Lomakkeen on oltava vahva, luonnollinen kaarevuus ja KISSEKI on suhteessa pituus ja leveys terän. Mune tai selkäosa on myös tarkistettava sen muoto ja korkeus. Tutkittaessa Sugata voi antaa paljon tietoa ikä terä kunnes alueelle oli. Kuitenkin, jos terä on kunnossa ja on mukava kädessä, on hyvä mahdollisuus olla hyvälaatuista. On mahdotonta hyvä miekka on huonossa kunnossa, ellei sitä ole muutettu, vahingoittunut tai korjata millään tavalla. Tämä tapahtuu usein ja on erittäin tärkeää silloin kuvitella Ubu (ennallaan) seuraavassa alueella tutkittava hoja.La on Hamon, kutsutaan usein seuraava "lämmin". Tämä on, jos miekka on painettu muodostaa alueen korkea hiilipitoisuus säilyttää terävä puoli. On huomattava, toisin kuin itse miekka. Hamon voi olla ääretön määrä malleja, mutta se on väriltään maidonvalkoinen kiillotettu miekka oikein. Yläreuna tulee luoda HAMON pieni martensiitti kiteitä kutsutaan NIE. Joskus ne ovat liian pieniä nähdä paljain silmin ja sitten kutsutaan Nioi. NIE ja ympäröivän Nioi ja HAMON HAMON muodostavat kuvion pitäisi tutkia tarkasti, mieluiten pitämällä terä silmien tasolle ja taustavalaistu. Nioi-guchi (HAMON line) on kestävä ja katkeamaton lähtien alue machi (Tsuba leaf tausta) loppuun se. Tauko Hamon on vakava virhe ja sitä tulisi välttää; nimeltään Nioi-Giri. On myös tärkeää, että Boshi (HAMON alue KSSEKI) cntinúe reunan yli. Tämä on myös vakava virhe ja on sallittua vain miekkoja historiallista ja kulttuurista merkitystä. Poikkeuksia ei hyväksytä tässä punto.Si HAMON Sugata ja läpäisevät testin, miekka on kuitenkin hyvä, meidän on varmistettava, että miekka on käsintehty eikä massatuotantona taitavasti kuin SHOWATO (massatuote aikana toisessa maailmansodassa). Näin varmistetaan tutkimalla ja Jihada JIGANE hyvin. JIGANE teräs, jolla miekka ja voidaan osoittaa hienoisia muutoksia väri ja koostumus samalla Jihada on rakenteessa JIGANE pinnan aiheuttama taonta prosessi, korostuu kiillotus. Jihada pysäköinnin puun syyt ja kuvataan sen tyypin ja koon (esim. KO-Mokum, "pikku puff"). On monia tekijöitä arvioidakseen, miten laatua Jihada. Sn selittäviä vaan Tässä essee, mielestäni riittää sanoa, että jos nykyinen on Jihada miekka taottu mano.Mientras tehdä perusteellinen tutkimus, viat tai virheet tulevat esille. Jotkut näistä ovat hyväksyttävämpiä kuin toiset, riippuen iästä lehtiä. Toisin sanoen arkki XII luvun voi olla joitakin virheitä, jotka eivät voi hyväksyä nykyaikaisessa pala. Kuitenkin kaikki viat tai heikkoudet ilmeisesti vähentää kauneuden ja arvon lehtiä. Etsi reikiä tai ilmakuplia, jotka voivat osoittaa tai epäpuhtauksia, jotka otettiin käyttöön aikana taonta prosessi ja saattaa olla pinnan alla lehtiä. Tarkista myös HA-Saki (EDGE) etsii hiusraja halkeamia joka reuna Hamon nimeltään HA-Giri. Nämä ovat vakavia vikoja, jotka johtuvat väärinkäytöstä miekka leikata. Korkeudella HA-Giri kaksinkertaistuisi tai rikkoa. HA-Giri ei ole hyväksyttävää missään circunstancia.Finalmente Nakago tarkastus alkaa. Nakago hyvä miekka pitäisi aina olla hienoksi valmis. Luisto pitäisi olla hyvä väri ja ruoste ei pitäisi puhdistaa missään olosuhteissa. Jos sinulla on kirjoitus, tämä on erittäin kiinnostava. Hyvä MEI on huolellisesti ja taitavasti kirjoitettu luottamuksellisia, eikä huolimaton, vapinaa tai epäilyttävä. Lähes ei ole väliä jos joku voi lukea sen (useimmat japanilaiset eivät osaa lukea kanji in kirjoituksia muinaisen miekkojen) taas etsaus seguro.Por näyttää luottavainen ja viittaan viime pari seikkaa, jotka voivat välttää tekemästä virhe maksaa. Useimmat miekkoja löytyy West ovat edellä TO Showa. Nämä tehtiin Showa kauden (1926-1989) ja valtaosa oli valmistettu massa Keisarillinen armeija ja laivasto aikana Tyynenmeren sota. Näitä miekkoja ei katsota todellisia NIHON-TO ja nähdään heijastus lähimenneisyyden japanilainen militarismi, ne ovat edelleen laittomia Japanissa. Showa-kohtuudella tunnistaa helposti niiden pieniä tarroja Nakago (usualemte Seki tai show) ja ovat usein allekirjoitettu huolimaton ja huoleton hahmo. On usein tuumaa tai enemmän tylppä (tunnetaan Ubu-HA) on todettu hieman yli HABAKI. Nämä raskas ja kömpelö miekkoja yleensä löytyy Gunter (armeijassa). Yleensä sotilaalliseen vedota keräilijöiden ja ei suositella harjoitella Iai tai vakava tutkimus Japanin taiteen at armas.Habiendo sanoi, minun täytyy lisätä, että aikana Showa aikana oli useita seppiä olivat hyvin ohuita lehtisiä. On myös muutama kysymys, joka jättää lehdet perheensä olivat perinteisesti tehty.
BUJINKANKYU
Tunnista hyvä Katana
sábado, 10 de septiembre de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario