Αναγνώριση καλής KATANA
Η λεπτομερής μελέτη των ιαπωνικών σπαθιών είναι μια δύσκολη διαδικασία και tiempo.Hay χρονοβόρα διαδικασία για να εξετάσει τη λεπίδα του ένα ιαπωνικό σπαθί και χρησιμοποιείται στην πρακτική της Kantei NYUSATU. Σε Kantei συνεδρίες, παρουσιάζεται σε έναν συμμετέχοντα ένα φύλλο με την έκδοση κάθε άδειας που μπορεί να είναι στο εξώφυλλο Nakago και αυτός πρέπει να μαντέψει το όνομα του Smith. Η διαδικασία για Kantei έχει ως εξής:
Sugata πρώτο ή το σχήμα της λεπίδας πρέπει να εξεταστούν. Το έντυπο πρέπει να εμφανίζεται ισχυρή, η φυσική καμπυλότητα και KISSEKI πρέπει να είναι ανάλογη προς το πλάτος και το μήκος της λεπίδας. Το MUNE ή πίσω μέρος της λεπίδας πρέπει επίσης να επανεξεταστεί το σχήμα και το ύψος της. Κατά την εξέταση του Sugata μπορεί να δώσει πολλές πληροφορίες για την ηλικία της λεπίδας μέχρι την περιοχή έγινε. Ωστόσο, εάν η λεπίδα έχει πολύ καλή κατάσταση και είναι άνετο στο χέρι, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να είναι καλής ποιότητας. Είναι αδύνατο για ένα καλό σπαθί έχει μια κακή κατάσταση, εκτός αν έχει τροποποιηθεί, καταστραφεί ή επισκευαστεί με οποιοδήποτε τρόπο. Αυτό συμβαίνει συχνά και είναι πολύ σημαντικό τότε να φανταστεί κανείς UBU (αμετάβλητο) στην επόμενη περιοχή που πρέπει να μελετηθούν hoja.La είναι Hamon, συχνά γνωστό ως το επόμενο «θερμό». Αυτό είναι όπου το σπαθί έχει πιεστεί για να σχηματίσουν μια περιοχή με υψηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα για να διατηρήσει μια αιχμηρή πλευρά. Θα πρέπει να σημειωθεί σε αντίθεση με το σώμα του το ξίφος. Η Hamon μπορεί να έχει έναν άπειρο αριθμό των μοντέλων, αλλά είναι ένα γαλακτώδες λευκό σε ένα γυαλισμένο σπαθί σωστά. Το άνω άκρο πρέπει να διέπεται από HAMON μικροί κρύσταλλοι μαρτενσίτη ονομάζεται ΝΙΕ. Μερικές φορές είναι πολύ μικρά για να δει με γυμνό μάτι και στη συνέχεια ονομάζονται Nioi. Η ΝΙΕ και τα γύρω Nioi και HAMON HAMON αποτελούν το πρότυπο θα πρέπει να εξετασθεί προσεκτικά, κατά προτίμηση κρατώντας το μαχαίρι στο ύψος των ματιών και οπίσθιο φωτισμό. Η Nioi-guchi (HAMON γραμμή) θα πρέπει να είναι συνεχής και αδιάλειπτη από την περιοχή της ΜΑΧΗ (tsuba φόντο φύλλο) στο τέλος της. Ένα διάλειμμα στη Hamon είναι ένα σοβαρό λάθος και θα πρέπει να αποφεύγεται? Ονομάζεται Nioi-giri. Είναι επίσης σημαντικό ότι η Boshi (HAMON περιοχή εντός της KSSEKI) cntinúe πέρα από την άκρη. Αυτό είναι επίσης ένα σοβαρό ελάττωμα και επιτρέπεται μόνο σπαθιά ιστορική και πολιτιστική σημασία. Εξαιρέσεις δεν γίνονται δεκτές σε αυτό το punto.Si την HAMON Sugata και να περάσει το τεστ, το ξίφος πρέπει να είναι καλό, ωστόσο, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι το σπαθί είναι χειροποίητα και δεν είναι μαζικής παραγωγής έξυπνα ως SHOWATO (μαζικής παραγωγής κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου). Αυτό εξασφαλίζει την εξέταση και Jihada JIGANE καλά. Η JIGANE του χάλυβα με την οποία το σπαθί είναι και μπορεί να δείξει μικρές αλλαγές στο χρώμα και την υφή, ενώ Jihada είναι ο τρόπος διεξαγωγής των JIGANE επιφάνεια που προκαλείται από τη σφυρηλάτηση της διαδικασίας, τονίζεται από τη στίλβωση. Ο χώρος στάθμευσης Jihada όπως κόκκους ξύλου και περιγράφεται από τον τύπο και το μέγεθος της (π.χ. KO-Mokum, "λίγο φούσκα»). Υπάρχουν πολλά κριτήρια για την αξιολόγηση της ποιότητας των Jihada. Sn επεξηγηματικό αλλά για τους σκοπούς αυτού του δοκιμίου, νομίζω ότι αρκεί να πούμε ότι αν η παρούσα είναι Jihada ένα σπαθί πλαστά mano.Mientras το κάνετε αυτό ενδελεχή εξέταση, λάθη ή σφάλματα θα γίνουν ορατά. Μερικοί από αυτούς είναι περισσότερο αποδεκτές από άλλες, ανάλογα με την ηλικία του φύλλου. Με άλλα λόγια, ένα φύλλο του XII αιώνα μπορεί να έχουν κάποιες ατέλειες που δεν θα ήταν ανεκτή σε ένα μοντέρνο κομμάτι. Ωστόσο, όλα τα σφάλματα ή οι αδυναμίες μειώσει προφανώς την ομορφιά και την αξία ενός φύλλου. Ψάξτε για τρύπες ή φυσαλίδες αέρα, που ενδέχεται να υποδηλώνουν ή ακαθαρσίες που εισήχθησαν κατά τη σφυρηλάτηση της διαδικασίας και μπορεί να είναι κάτω από την επιφάνεια του φύλλου. Επίσης, ελέγξτε το HA-ΣΑΚΗ (άκρο) ψάχνουν τριχοειδείς ρωγμές που θα άκρη του Hamon που ονομάζεται HA-giri. Αυτές είναι σοβαρές βλάβες που προκαλούνται από την κακή χρήση του σπαθιού στην περικοπή. Στο ύψος του HA-giri θα διπλασιάσει ή να σπάσει. Το HA-giri δεν είναι αποδεκτή υπό οποιεσδήποτε circunstancia.Finalmente Nakago επιθεώρηση αρχίζει. Η Nakago ένα καλό σπαθί πρέπει πάντα να είναι τέλεια τελειώσει. Ολίσθηση θα πρέπει να είναι καλής χρώματος και σκουριάς, δεν πρέπει να καθαριστούν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Αν έχετε οποιαδήποτε επιγραφή, αυτό θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Ένα καλό MEI θα προσεκτικά και επιδέξια γραπτή εμπιστευτικές, όχι ατημέλητη, τρέμουλο, ή αμφίβολη. Σχεδόν δεν έχει σημασία αν κάποιος μπορεί να το διαβάσει (οι περισσότεροι Ιάπωνες δεν μπορούν να διαβάσουν kanji στις επιγραφές της αρχαίας ξίφη), ενώ χαρακτική seguro.Por ματιά αυτοπεποίθηση και θα αναφερθώ στο τελευταίο μερικά σημεία που μπορεί να αποφύγει τη διάπραξη κόστος λάθους. Τα περισσότερα από τα ξίφη που βρέθηκαν στη Δύση είναι πάνω-ΝΑ SHOWA. Αυτά έγιναν κατά την περίοδο Showa (1926-1989) και η συντριπτική πλειοψηφία είχαν κατασκευαστεί σε μάζα από τον αυτοκρατορικό στρατό και το ναυτικό κατά τη διάρκεια του πολέμου του Ειρηνικού. Αυτά τα σπαθιά δεν θεωρούνται πραγματικά NIHON-ΝΑ και θεωρείται ως μια αντανάκλαση του πρόσφατου παρελθόντος ιαπωνικό μιλιταρισμό, εξακολουθούν να είναι παράνομη στην Ιαπωνία. Η Showa-λογικά να αναγνωρίζονται εύκολα από τις μικρές ετικέτες τους για την Nakago (usualemte Seki ή εμφάνιση) και υπογράφονται συχνά με προχειρότητα και απρόσεκτοι χαρακτήρα. Υπάρχει συχνά μια ίντσα ή περισσότερο αμβλύ (γνωστή ως UBU-HA) βρίσκεται ακριβώς πάνω από την HABAKI. Αυτά τα βαριά και αδέξια σπαθιά που βρίσκονται συνήθως σε Gunter (στρατός). Γενικά στρατιωτικών έκκληση στους συλλέκτες και να μην προτείνουμε για την άσκηση Iai ή η σοβαρή μελέτη της ιαπωνικής τέχνης στο armas.Habiendo είπε, πρέπει να προσθέσω ότι κατά την περίοδο Showa, υπήρξαν αρκετές σιδεράδες ήταν πολύ λεπτά φύλλα. Υπάρχουν επίσης μερικές ερωτήσεις που φεύγει αφήνει οικογένεια ήταν τα παραδοσιακά.
BUJINKANKYU
Αναγνώριση καλής KATANA
sábado, 10 de septiembre de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario